Poslovna darila običajno podarjamo našim poslovnim partnerjem, ki pa naj bo zgolj izkazana pozornost. S tem samo potrdimo dobro medsebojne odnose. Izogibati se moramo visokim vrednostim teh daril, ker le-ta niso nagrada ali celo podkupnina. Poleg tega lahko poslovnega partnerja privedmo v težaven položaj, saj bo moral v primeru višje vrednosti darila plačati še dohodnino v skladu z zakonom. Lahko pa bo občutil tudi nelagodje oz. občutek, da se mora na nek način oddolžiti. Primerna poslovna darila odražajo zgolj pozornost, nikakor pa ne smejo biti sredstvo za doseganje ciljev.

Podjetje pa lahko za obdaritev uporabiti tudi promocijska darila, ki so lahko odličen način za oglaševanje. Tukaj gre predvsem za množičnost izdelkov z nizko cenovno vrednostjo. Tako darilo ima običajno logotip podjetja na opaznem mestu. Podjetje s tem ustvari neko promocijo, stranka pa se razveseli pozornosti. Za efektivno oglaševanje podjetja je pomembno, da so promocijska darila čim bolj opazna, da pritegnejo pozornost čim večih ljudi. Takšno darilo mora biti uporabno in privlačno.

 

 

Kategorije